VIGTIG INFORMATION

 

Aarhus Business College / Handelsfagskolen lukker midlertidigt

Med henvisning til de udsendte retningslinjer fra Statsministeriet er Aarhus Business College lukket fra og med onsdag aften. Elever og ansatte bedes blive hjemme og ikke møde op den 12. marts.

Til alle elever på Aarhus Business College

Som følge af de nye retningslinjer fra Statsministeriet holder Aarhus Business College lukket fra torsdag d. 12. marts og til og med fredag d. 27. marts.

Alle elever skal derfor blive hjemme fra skole i denne periode.

Det betyder ikke, at du kan holde fri i de to uger. Fra mandag d. 16. marts genoptager vi undervisningen virtuelt i henhold til dit skema i Lectio.

Aarhus Business College / Handelsfagskolen lukker midlertidigt

Med henvisning til de udsendte retningslinjer fra Statsministeriet er Aarhus Business College lukket fra og med onsdag aften. Elever og ansatte bedes blive hjemme og ikke møde op den 12. marts.

Til alle elever på Aarhus Business College

Som følge af de nye retningslinjer fra Statsministeriet holder Aarhus Business College lukket fra torsdag d. 12. marts og til og med fredag d. 27. marts.

Alle elever skal derfor blive hjemme fra skole i denne periode.

Det betyder ikke, at du kan holde fri i de to uger. Fra mandag d. 16. marts genoptager vi undervisningen virtuelt i henhold til dit skema i Lectio.

Aarhus Business College / Handelsfagskolen lukker midlertidigt

Regeringen har forlænget den fysiske nedlukning af landets uddannelsessektor til efter påskeferien.
Det betyder, at alle elever på Aarhus Business College / Handelsfagskolen fortsat skal blive hjemme til og med mandag den 13. april.

I videst muligt omfang forsøger skolen at gennemføre virtuel undervisning og hjemmeopgaver. Eleverne vil få besked herom via deres e-Boks eller fra deres underviser.

Alle hovedforløbselever bedes for denne periode kontakte arbejdsgiver for at høre, om de skal møde på arbejdspladsen. Eleven skal ikke komme i skole.

Vi vil planlægge nye skoleforløb, så snart der er større klarhed over udviklingen. I vil få yderligere besked.

I forhold til fagprøver:

Elever, som har fagprøver i den nærmeste fremtid, kan blive udfordret på gennemførsel. Det vil vi naturligvis tage hensyn til ved at afvikle aktiviteter på et senere tidspunkt. Eksamen kan afvikles online, eller eksamen og eksamensdato kan rykkes, hvis det er nødvendigt. Det vil de elever, der skal til eksamen, høre nærmere om.

Læs myndighedernes retningslinjer til studerende her: https://politi.dk/coronavirus-i-danmark/til-dig-der-gaar-paa-en-ungdomsuddannelse-eller-videregaaende-uddannelse

Hvis I har spørgsmål, står vi naturligvis klar til at hjælpe:

Claus Lønborg Poulsen
Forstander
Direkte: 4021 7717
cllo@handelsfagskolen.dk

eller

Gitte Møller
Forstander og praktikchef
Direkte: 2096 1117
gim@aabc.dk

eller 

 

Rasmus Gundelach
Uddannelsesdirektør
Direkte: 20774429
ragu@handelsfagskolen.dk

Handelsfagskolen, Rådhusgade 56-58, 8300 Odder / Skåde Skovvej 2, 8270 Højbjerg, tlf. 8654 1700, kontakt@handelsfagskolen.dk
CVR-nr.: 4857 0658 | EAN-nr.: 5798 000 55 42 38 | Send en sikker mail